Most olvasott cikk
Először szerepelt vegán reklám egy hollywoodi mozifilm előtt

Először szerepelt vegán reklám egy hollywoodi mozifilm előtt

Az Eat Differently szervezet vegán reklámja lesz látható 1.800 amerikai moziban az ünnepi időszak egyik legjobban várt újdonsága, a Wonka című film előtt. Az 1971-es film előzményeit bemutató Wonka tele van népszerű színészekkel, ezért várható, hogy az alkotást – ahogy a reklámot is – több százezren látják majd a mozikban. Az egyperces vegán kampányfilmet a BAFTA-díjas rendező, Alex Lockwood készítette.

A hazai mozikban december 14. óta látható Wonka című hollywoodi film a karácsonyi időszak egyik legjobban várt filmje. A Gene Wilderrel készült 1971-es film előzményeként fémjelzett alkotásban többek között Timothée Chalamet, Hugh Grant és az Oscar-díjas Olivia Coleman is szerepel, ami garantálja a sok nézőt. Az Eat Differently szervezet szerint a film mondanivalója egybecseng a reklámkampány által közvetített üzenettel.

Az Eat Differently, ami az állatok helyett a növények fogyasztására igyekszik ösztönözni az embereket, azért döntött a Wonka mellett, mert az alkotás jól tükrözi az elképzelést, hogy mi mind hiszünk abban, hogy változást hozhatunk a világba. A reklám arról szól, hogyan változtathatják meg a világot a művészek, ehhez számos híres színész, zenész és művész is csatlakozott, akik elkötelezettek emellett a küldetés mellett az állatokért, a bolygóért és az egészségért

– olvasható a szervezet weboldalán.

Az új filmben a Pure Imagination című betétdal is hallható. A reklámfilm erre építve kéri a nézőket, hogy próbáljanak meg ők is elképzelni egy olyan világot, amelyben állatok helyett növényeket eszünk.

A vegán reklámban számos világsztár feltűnik

Akik régóta követik az oldalt, azoknak sok név ismerős lehet az Eat Differently egyperces rövidfilmjéből. A reklámfilmben szerepel Natalie Portman, Joaquin Phoenix, James Cromwell, Billie Eilish, valamint számos más vegán híresség is.

Ez a rövidfilm nem akar megszégyeníteni vagy elrontani a szórakozásodat, sokkal inkább reményt és optimizmust közvetít

– mondja Alex Lockwood rendező.

A növényi étrendet népszerűsítő vegán reklám 1.800 amerikai moziban megy a film előtt. Az idén alakult Eat Differently szervezetnek ez már a harmadik kampánya. Ezt megelőzően óriásplakátokon és egy New York-i drónelőadással is népszerűsítették már a vegán életmódot.

(Vegconomist)

© 2018-2023 Prove.hu – Empátia Sztori Nonprofit Kft.