A Dr. Martens nyeresége 2019. március végéig 70%-kal nőtt, ami az új vegán csizmáknak köszönhető.
Az online vásárlások bevételei szintén kétharmaddal, összesen 72,7 millió fontra nőttek, ez a cég összes bevételének 16%-át teszi ki.
A vezérigazgató, Kenny Wilson szerint a vegán kollekció – amely a bőr felső részét szintetikus poliuretán műanyaggal helyettesíti – eladásának száma az elmúlt években több száz százalékkal nőtt.
Növekvő alternatív bőr
A vegán csizmák most a cég eladásainak 4%-át teszik ki, mivel a fogyasztók egyre inkább felismerik, hogy a bőrcipő negatív hatással van a környezetre.
További sikeres termékek is eltávolodtak az eredeti Dr. Martens csizmák imidzsétől, mint például a legújabb szandálok, a Sex Pistols-zal és Marc Jacobs tervezővel való együttműködésből született termékek, valamint a gyermekek számára készített verziók.
A Dr. Martens március végén 109 saját üzlettel rendelkezett, köztük két új üzlettel az Egyesült Királyságban és négy új üzlettel az Egyesült Államokban.
Tetszett ez a cikk? Olvasnál még ilyet? Csatlakozz a több, mint 100 támogatónkhoz, akik már befektettek a minőségi vegán újságírásba.