A Dr. Martens nyeresége 2019. március végéig 70%-kal nőtt, ami az új vegán csizmáknak köszönhető.
Az online vásárlások bevételei szintén kétharmaddal, összesen 72,7 millió fontra nőttek, ez a cég összes bevételének 16%-át teszi ki.
A vezérigazgató, Kenny Wilson szerint a vegán kollekció – amely a bőr felső részét szintetikus poliuretán műanyaggal helyettesíti – eladásának száma az elmúlt években több száz százalékkal nőtt.
Növekvő alternatív bőr
A vegán csizmák most a cég eladásainak 4%-át teszik ki, mivel a fogyasztók egyre inkább felismerik, hogy a bőrcipő negatív hatással van a környezetre.
További sikeres termékek is eltávolodtak az eredeti Dr. Martens csizmák imidzsétől, mint például a legújabb szandálok, a Sex Pistols-zal és Marc Jacobs tervezővel való együttműködésből született termékek, valamint a gyermekek számára készített verziók.
A Dr. Martens március végén 109 saját üzlettel rendelkezett, köztük két új üzlettel az Egyesült Királyságban és négy új üzlettel az Egyesült Államokban.
2015-ben váltottam vegetáriánus életmódra, majd 2019 februárjában lettem vegán. Eleinte etikai okokból váltottam, később láttam csak meg, milyen jó hatással van a veganizmus a fizikai és mentális egészségemre, valamint milyen sokat tesz a klímaválság megfékezéséért folytatott küzdelemben is. Mivel csak pozitív változásokat tapasztaltam, szeretném másokkal is megosztani ezt az életszemléletet, valamint ezzel is segíteni az állatoknak, embereknek és a Földnek, hogy egy élhetőbb és harmonikusabb világot teremtsünk a mostani és a következő generációk számára egyaránt.