Most olvasott cikk
Jelentős arculatváltáson esett át a húsfogyasztók kedvenc vegán márkája

Jelentős arculatváltáson esett át a húsfogyasztók kedvenc vegán márkája

Impossible Foods növényi hamburger

A növényi húsalternatívák szektorának egyik legnagyobb szereplője teljesen megújította termékpalettájának csomagolását. A megváltozott dizájnnal leginkább a húsimádókat célozzák. Az új arculat nagyban épít egy friss tanulmányra, amely alapján a fogyasztók többsége a piros színnel azonosítja a jó ízeket.

A szupermarketekbe belépve messziről ki lehet majd szúrni az Impossible Foods termékeit. Erről az élénkpiros színű új csomagolás gondoskodik, ami bizonyosan mindenki figyelmét felkelti majd. Az új dizájn azokat célozza, akik eddig nem különösebben foglalkoztak a márka termékeivel – adta hírül saját oldalán az élelmiszergyártó. Az új csomagolást a Natural Products Expo West rendezvényen fedték fel a múlt héten.

A sajtóközlemény szerint a cég termékeit 90 százalékban olyanok vásárolják, akik rendszeresen fogyasztanak állati eredetű fehérjét is. A húsimádók figyelmének a felkeltése egybecseng a márka régóta hangoztatott üzletpolitikájával, vagyis hogy alapvetően a húst fogyasztó réteg számára szeretnének alternatív megoldást kínálni termékeikkel. A kommunikáció is ezt az attitűdöt erősíti. Az Impossible rendre úgy hivatkozik a saját termékeire, mint igazi húsra, azzal a különbséggel, hogy ők ezt nem állatokból, hanem növényekből állítják elő.

A termékeink azok számára készülnek, akik imádják a nagyszerű ételeket. Lehet az illető vegán, vegetáriánus, húsimádó vagy valami köztes fogyasztó. Az a célunk, hogy a fogyasztók felismerjék, hogy továbbra is része lehet az étrendjüknek a hús, csak éppen egy olyan fajtája, ami állatok helyett növényekből készül

– nyilatkozta Peter McGuinness, az Impossible Foods vezérigazgatója.

Az új külső az Impossible Foods saját marketingcsapata és a szakmai körökben nagy elismerésnek örvendő Jones Knowles Ritchie reklámügynökség együttműködésének a gyümölcse.

Az Impossible Foods a fogyasztók képzettársítására épít

Az új külső, amely a hús iránti vágyódást igyekszik felkelteni a fogyasztókban, nem véletlenül lett piros. A ProVeg International friss felméréséből kiderült, hogy az amerikai és a brit fogyasztók több mint fele a piros színnel azonosítja leginkább az ínycsiklandó ízeket. A felmérésben meg is jegyzik, hogy ez fontos értesülés lehet azoknak, akik a flexitáriánusok és a mindenevők figyelmét szeretnék felkelteni.

A szektorba tartozó termékek csomagolása legtöbbször zöld, amivel a természetességet, az egészséges jelleget és a növényi eredetet szokták hangsúlyozni. Ebből a közegből egy élénkpiros csomagolás könnyedén kitűnik.

Nemcsak egy brandet, hanem egy egész kategóriát fejlesztünk ki. A húsevők hosszú időn keresztül úgy gondolták, nem vagyunk nekik valók. De a küldetésünk arra épül, hogy megnyerjük őket magunknak, szóval változtattunk a kommunikációnkon, hogy hozzájuk is szóljunk. Meggyőződésünk, hogy ha egyszer kipróbálják a termékeinket, velünk maradnak

– mondta Leslie Sims marketingigazgató.

A sajtóközleményben megemlítik, hogy az Impossible Foods az Egyesült Államok leggyorsabban növekvő növényi húsalternatívákat gyártó cége, és az egyetlen olyan cég, amely növekedése folyamatos és egyre növekvő ütemű.

© 2018-2023 Prove.hu – Empátia Sztori Nonprofit Kft.