Most olvasott cikk
Kate Moss vegán szépségápolási termékcsaláddal állt elő

Kate Moss vegán szépségápolási termékcsaláddal állt elő

Kate Moss

A pandémia évei alatt kifejlesztett kozmetikumokat a napokban jelentette be Instagram fiókján a világhírű modell. Parfüm, arctisztító, hidratáló, és még egy kedélyállapot-javító gyógynövényes teakeverék is szerepel a felhozatalban.

Kate Moss lélekkel telinek, érzékinek és öntudatosnak nevezte az általa életre hívott készítményeket, amelyek együttesen Cosmoss márkanév alatt futnak és a bejelentés alapján az élet modern kori kihívásaira készültek.

A termékek árai 20 és 120 angol font (~9000 és 55 000 forint) között mozognak, és Kate állítása alapján vegánok, valamint állatkísérlettől mentesek, bár erre vonatkozóan hivatalos igazolás egyelőre nem elérhető.

„Van valami varázslatos a Cosmossban, és alig várom, hogy mindannyian felfedezhessétek, ahogy én is felfedeztem” – mondta a modell saját kozmetikumairól.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cosmoss (@cosmoss)

A termékcsalád ötlete még a világjárvány ideje alatt fogalmazódott meg benne, és több, mint két évet vett igénybe, hogy az elképzelés valósággá váljon.

Folyamatosan gyarapszik az impozáns névsor

Kate új üzleti kalandját nem lehet egyedülállónak tekinteni. Az egykori szupermodell olyan nevekhez csatlakozik a vegán kozmetikumok piacán, mint Kim Kardashian, Kylie Jenner vagy Ariana Grande.

Kylie tavaly jelentette be, hogy elérkezettnek látja az időt, hogy a népszerű Kylie Cosmetics termékek teljesen vegánná váljanak, ezzel pedig több száz millió követőjének népszerűsítette az állatkísérletektől mentes, állati összetevőket nem tartalmazó szépségápolás ideáját.

Ariana Grande God is a Woman fantázianévvel dobott piacra a közelmúltban kozemtikumokat, melyek szintén a vegán termékek palettáját gyarapítják. A készítmények között bőrradír, bőrolaj, valamint kéz- és testápoló krém is megtalálható.

A vegán és cruelty-free (állatkísérletektől mentes) készítmények piaca 2030-ra egyes előrejelzések szerint akár a 27 milliárd dollárt is elérheti, aminek az oka, hogy a vásárlók egyre tudatosabban keresik a természetes, állatkísérletektől mentes kozmetikumokat.

© 2018-2022 Prove.hu – Empátia Sztori Nonprofit Kft.