Most olvasott cikk
Újabb vegán és állatkísérletektől mentes szépségápolási termékcsalád debütált

Újabb vegán és állatkísérletektől mentes szépségápolási termékcsalád debütált

Stella McCartney vegán skincare márka

Íme egy újabb vegán megoldás. Ezúttal a híres divattervező, Stella McCartney rukkolt elő a saját termékcsaládjával.

Ismét jó hírrel tudunk szolgálni a pár napja bejelentett Cosmoss brand után: megérkezett a STELLA – Stella McCartney divattervező legújabb bőrápolási termékcsaládja, amelyet három éven keresztül fejlesztettek és tökéletesítettek, hogy a legmagasabb környezetvédelmi és fenntarthatósági elvárásokkal rendelkező vásárlók is nyugodt szívvel tehessék kosarukba a termékeket.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stella McCartney (@stellamccartney)

„Minden egyes állomásnál kihívásként fogtam fel, hogy a leginkább felelősségteljes döntést hozzam meg, ami vonatkozik a szállításra, az egyszer használatos termékek kizárására és az innovatív újratöltési rendszerre, amit beépítettünk” – nyilatkozta McCartney a Glamournak.

Mennyire környezetbarát a STELLA?

A kétkedőknek és szkeptikusoknak nagyszerű hír, hogy a termékeket hitelességét két nemzetközileg elismert, nagy múltú szervezet is igazolta. A Cruelty-Free International Leaping Bunny programja, valamint a Vegan Society is igazolta a termékek állati hozzávalóktól és kísérletektől való mentességét.

A gyártási folyamat során majd’ 2000 hozzávalót szelektált ki a cég, mielőtt a végső összetevőkről döntöttek volna, ezáltal biztosítva, hogy minden termék legalább 99%-ban természetes hozzávalókat tartalmazzon. Ezek mindegyikét ellenőrizte és igazolta a Quantis, egy fenntarthatósági tanácsadással foglalkozó ügynökség.

A lényeg, hogy amikor a fenntarthatóság a fő szempont, akkor nincs egyetlen megoldás. A gyártás során minden egyes lépésnél mérlegelned kell a lehetőségeket, hogy a környezeti hatásokat minimalizáljuk. Olyan termékeket akartam készíteni, amelyek hűen visszatükrözik az értékeimet és az elköteleződésemet a természettel való harmónia iránt 

– mondta McCartney.

A csomagolásra különösen nagy gondot fordítottak a tervezési folyamat során. Főként az újratöltési opciókra, helyezték a hangsúlyt, hiszen ezen a területen még mindig sokat kell fejlődni.

A termékcsalád újrahasznosított üvegből készült, többször használható csomagolásban érkezik, amelyekhez újratöltő kiegészítőket lehet kapni. Természetesen ezek is ellenőrzött, megújuló forrásból származnak és újra is hasznosíthatóak. A divattervező elmondása szerint az egyszeri újratöltéssel egyharmadával, kettővel pedig a felére csökkenthetjük a környezeti terhelésünket.

A mindössze 3 készítményt – hidratáló, arctisztító és szérum – tartalmazó termékpaletta is tudatos döntés eredménye. A jövőben sem terveznek számtalan kozmetikummal előállni. Ezzel is csökkentik a termeléssel járó környezeti terheléseket, ráadásul a így a bőrápolási rutinok leegyszerűsítésére is ösztönöznek.

(Plant Based News)

© 2018-2023 Prove.hu – Empátia Sztori Nonprofit Kft.