A V-Label kínálata egyelőre csak egy előre összeállított termékcsomag, de a későbbiekben tervezik bővíteni a palettát.
A V-Label a világ egyik legismertebb vegetáriánus és vegán termékeket hitelesítő márkajelzése – a The Vegan Society napraforgós pecsétje mellett.
A cég logóját jelenleg több mint 4.300 gyártó 50.000 termékén lehet megtalálni világszerte.
A nemzetközi csapat úgy vélte, a brand építése, valamint a gyártókkal és a fogyasztókkal meglévő kapcsolatának fejlesztése szempontjából a következő logikus lépés egy online webshop elindítása. Ezáltal sok vásárló ismerkedhet meg olyan termékekkel, amelyek az ő országában nem kaphatók.
A helyzetünk elég speciális, abban az értelemben, hogy mi a gyártók és a fogyasztók között helyezkedünk el. De így mindkét fél élvezheti a V-Label Box előnyeit. Ennek köszönhetően az olyan üzletek és márkák, melyek nem találhatók meg egyes piacokon, egész Európa-szerte meg tudják ismertetni termékeiket
– nyilatkozta Suzet Miedema, a V-Label üzletfejlesztési ügyvezetője.
A V-Label Box jelenleg az egyetlen olyan termék, amit a webshop felületén meg lehet vásárolni. Ebben a dobozban a cég által összeválogatott vegán termékek találhatók a kontinens számos gyártójától. A készlet véges, és időről-időre változik a dobozban lévő termékkínálat is.
A V-Label jelenleg nagyköveteket keres, hogy népszerűsítse a webshopon kapható termékcsomagot, szóval aki szívesen kipróbálná a kontinens különböző országaiból származó, Magyarországon jó eséllyel nem kapható vegán termékeket, és megfelel a cég által támasztott elvárásoknak, az megpróbálhat bekerülni a programba.
A webshop főoldalán Jerkovics Boglárka influenszer is szerepel mint nagykövet, emiatt e-mailben meg is kerestük, hogy megkérdezzük, hogyan került kapcsolatba a V-Labellel, de a cikk megjelenéséig nem kaptunk tőle választ.
Suzet Miedema, a V-Label üzletfejlesztési ügyvezetője viszont készséggel válaszolt pár kérdésünkre. Tőle tudjuk, hogy:
- Terveik szerint 6-8 hetente szeretnék cserélni a termékcsomag tartalmát.
- Az európai partnerek ajánlását követően dől el, hogy milyen termékek kerülnek bele az egyes összeállításokba. Ezt követően személyesen Suzet veszi fel a kapcsolatot a gyártókkal.
- Ajándéktárgyak és ruházat is szerepel a távlati tervek között, vagyis egy teljes értékű webshopot szeretnének idővel kialakítani.
- Egyelőre nagyon elégedettek a V-Label Boxot övező érdeklődés miatt.

Amatőr tájképfotós, öko-podcaster és állatjogi aktivista, aki lelkesen érdeklődik a fenntarthatóság és a természetvédelem iránt. Több civil egyesület alapítótagjaként rendszeresen részt vesz környezeti neveléssel, fenntarthatósággal és ismeretterjesztéssel kapcsolatos projektek szervezésében és lebonyolításában. Szabadidejét leginkább olvasásra, túrázásra, önképzésre és angol nyelvű vegán videók feliratozására fordítja.