Most olvasott cikk
Webshopot indít a V-Label az európai fogyasztóknak

Webshopot indít a V-Label az európai fogyasztóknak

A V-Label kínálata egyelőre csak egy előre összeállított termékcsomag, de a későbbiekben tervezik bővíteni a palettát.

A V-Label a világ egyik legismertebb vegetáriánus és vegán termékeket hitelesítő márkajelzése – a The Vegan Society napraforgós pecsétje mellett.

A cég logóját jelenleg több mint 4.300 gyártó 50.000 termékén lehet megtalálni világszerte.

A nemzetközi csapat úgy vélte, a brand építése, valamint a gyártókkal és a fogyasztókkal meglévő kapcsolatának fejlesztése szempontjából a következő logikus lépés egy online webshop elindítása. Ezáltal sok vásárló ismerkedhet meg olyan termékekkel, amelyek az ő országában nem kaphatók.

A helyzetünk elég speciális, abban az értelemben, hogy mi a gyártók és a fogyasztók között helyezkedünk el. De így mindkét fél élvezheti a V-Label Box előnyeit. Ennek köszönhetően az olyan üzletek és márkák, melyek nem találhatók meg egyes piacokon, egész Európa-szerte meg tudják ismertetni termékeiket

– nyilatkozta Suzet Miedema, a V-Label üzletfejlesztési ügyvezetője.

A V-Label Box jelenleg az egyetlen olyan termék, amit a webshop felületén meg lehet vásárolni. Ebben a dobozban a cég által összeválogatott vegán termékek találhatók a kontinens számos gyártójától. A készlet véges, és időről-időre változik a dobozban lévő termékkínálat is.

A V-Label jelenleg nagyköveteket keres, hogy népszerűsítse a webshopon kapható termékcsomagot, szóval aki szívesen kipróbálná a kontinens különböző országaiból származó, Magyarországon jó eséllyel nem kapható vegán termékeket, és megfelel a cég által támasztott elvárásoknak, az megpróbálhat bekerülni a programba.

A webshop főoldalán Jerkovics Boglárka influenszer is szerepel mint nagykövet, emiatt e-mailben meg is kerestük, hogy megkérdezzük, hogyan került kapcsolatba a V-Labellel, de a cikk megjelenéséig nem kaptunk tőle választ.

Suzet Miedema, a V-Label üzletfejlesztési ügyvezetője viszont készséggel válaszolt pár kérdésünkre. Tőle tudjuk, hogy:

  • Terveik szerint 6-8 hetente szeretnék cserélni a termékcsomag tartalmát.
  • Az európai partnerek ajánlását követően dől el, hogy milyen termékek kerülnek bele az egyes összeállításokba. Ezt követően személyesen Suzet veszi fel a kapcsolatot a gyártókkal.
  • Ajándéktárgyak és ruházat is szerepel a távlati tervek között, vagyis egy teljes értékű webshopot szeretnének idővel kialakítani.
  • Egyelőre nagyon elégedettek a V-Label Boxot övező érdeklődés miatt.

© 2018-2023 Prove.hu – Empátia Sztori Nonprofit Kft.