Most olvasott cikk
A hivatalos vegán védjegy már több, mint 50.000 terméken van jelen

A hivatalos vegán védjegy már több, mint 50.000 terméken van jelen

A The Vegan Society hivatalos tanúsítási rendszere néhány hónapja elérte az ötvenezredik regisztrált termékét, melynek több, mint egynegyedét 2020-ban adták ki.

A szervezet kutatása szerint a vegánok és vegetáriánusok 97%-a rendszeresen keresi a független vegán tanúsító címkét a termékeken. Egy másik, márciusban végzett felmérés megerősítette, hogy a The Vegan Society védjegye a legmegbízhatóbb és legelismertebb címke mind közül.

Nem véletlen, ugyanis ez az eredeti vegán védjegy, amit még 1990-ben hoztak létre, és azóta is világszerte használják. A védjegy szabványait termékenként alkalmazzák, és minden egyes összetevőt alapos ellenőrzésnek és hosszú felülvizsgálatnak vetnek alá.

A Vegán Védjegy által tanúsított 50 000. termék egy bio kurkuma por lett, amit a szuperélelmiszerekre szakosodott Everyday Superfood nevű cég forgalmaz. A vállalat igazgatója, Damon Serji elmondta:

Hihetetlen belegondolni, hogy a 48. vegán védjegyes termékünk egyben az 50.000. termék is, amelyet a Társaság tanúsított.

“Nem is lehetnénk büszkébbek magunkra és termékeinkre, és izgatottak vagyunk, hogy részesei lehetünk ennek a csodálatos kalandnak, amelyet a The Vegan Society több, mint 30 évvel ezelőtt kezdett el. Megértjük, hogy mennyire fontos, hogy minden termékünkön szerepeljen a magasan elismert és megbízható vegán címke, és tudjuk, hogy a fogyasztóink is mennyire értékelik ezt”.

Hosszú út vezetett idáig

2005-ben az Ultra Glow Cosmetics lett az első kozmetikai márka, amely megkapta a Vegán Védjegyet, míg a Simple System volt a világ első vegán minősítésű lótápja.

2017-ben a Forest Green Rovers lett az első vegán futballklub világszerte, amely regisztráltatta magát a védjeggyel. 2021 januárjában pedig a Burger King és a Subway lett az első gyorsétteremlánc.

A Vegán Védjegy egyre csak erősödik. A védjegy létrehozásakor mindössze öt termék volt bejegyezve, most pedig büszkén mondhatjuk, hogy 50 000 már termék viseli.

– nyilatkozta Ericka Durgahee, a védjegy marketingmenedzsere, hozzátéve, hogy a vegán alternatívák sokasodásával egyre csak megkönnyítjük a fogyasztói szokások változását, amellyel még vonzóbb lesz a kétkedőknek áttérni a növényi alapú ételekre.

© 2018-2023 Prove.hu – Empátia Sztori Nonprofit Kft.