Az Eat Differently szervezet vegán reklámja lesz látható 1.800 amerikai moziban az ünnepi időszak egyik legjobban várt újdonsága, a Wonka című film előtt. Az 1971-es film előzményeit bemutató Wonka tele van népszerű színészekkel, ezért várható, hogy az alkotást – ahogy a reklámot is – több százezren látják majd a mozikban. Az egyperces vegán kampányfilmet a BAFTA-díjas rendező, Alex Lockwood készítette.
A hazai mozikban december 14. óta látható Wonka című hollywoodi film a karácsonyi időszak egyik legjobban várt filmje. A Gene Wilderrel készült 1971-es film előzményeként fémjelzett alkotásban többek között Timothée Chalamet, Hugh Grant és az Oscar-díjas Olivia Coleman is szerepel, ami garantálja a sok nézőt. Az Eat Differently szervezet szerint a film mondanivalója egybecseng a reklámkampány által közvetített üzenettel.
Az Eat Differently, ami az állatok helyett a növények fogyasztására igyekszik ösztönözni az embereket, azért döntött a Wonka mellett, mert az alkotás jól tükrözi az elképzelést, hogy mi mind hiszünk abban, hogy változást hozhatunk a világba. A reklám arról szól, hogyan változtathatják meg a világot a művészek, ehhez számos híres színész, zenész és művész is csatlakozott, akik elkötelezettek emellett a küldetés mellett az állatokért, a bolygóért és az egészségért
– olvasható a szervezet weboldalán.
Az új filmben a Pure Imagination című betétdal is hallható. A reklámfilm erre építve kéri a nézőket, hogy próbáljanak meg ők is elképzelni egy olyan világot, amelyben állatok helyett növényeket eszünk.
A vegán reklámban számos világsztár feltűnik
Akik régóta követik az oldalt, azoknak sok név ismerős lehet az Eat Differently egyperces rövidfilmjéből. A reklámfilmben szerepel Natalie Portman, Joaquin Phoenix, James Cromwell, Billie Eilish, valamint számos más vegán híresség is.
Ez a rövidfilm nem akar megszégyeníteni vagy elrontani a szórakozásodat, sokkal inkább reményt és optimizmust közvetít
– mondja Alex Lockwood rendező.
A növényi étrendet népszerűsítő vegán reklám 1.800 amerikai moziban megy a film előtt. Az idén alakult Eat Differently szervezetnek ez már a harmadik kampánya. Ezt megelőzően óriásplakátokon és egy New York-i drónelőadással is népszerűsítették már a vegán életmódot.