Több ezren követelik a vegán Túró Rudit, a vállalat máris reagált

Vegán Túró Rudi
[video src="https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1496785623794047&set=p.1496785623794047&type=3&theater"]

Néhány napja több ezren támadták be a Túró Rudi Facebook oldalát, ahol látogatói bejegyzésekben és üzenetben kérték a Pöttyöst, hogy készítse el a Túró Rudi vegán változatát.

A cikk írásakor, 3 nap alatt 2300 lájk és több száz pozitív komment érkezett egy bejegyzésre, és egy elég profi zöld látványterv is elkészült a hamarosan talán vegán változatban is elérhető finomsághoz.

Ha támogatnátok az ötletet egy lájkkal vagy hozzászólással, itt érhető el a poszt:

Egyre nagyobb rá az igény

Az üzenetekre meglepően korrekt és megerősítő válasz érkezett:

„Köszi, hogy írtál nekünk a vegán rudi felvetéssel kapcsolatban. Érzékeljük mi is, hogy egyre nagyobb rá az igény. Bár nagy ugrás a klasszikustól, de foglalkozunk a kérdéssel mindenképpen. Továbbítjuk is az illetékes kollégáinknak ezt a látogató bejegyzést. “

A látogatók közül sokan ajánlották a köles alapú rudit, ami kiválthatná a túrót. Szintén sokan kérték, hogy pálmaolajmentes legyen, néhányan cukor- és szójamentes változatra vágynak.

Globálisan is jól látszik változás

Míg a tejtermékek értékesítése egyre kevésbé felkapott; a növényi alapú opciók jelentős kereskedelmi fellendülést mutatnak.

A Mintel adatgyűjtő ügynökség szerint a tejmentes növényi termékek eladása 2012 és 2017 között 61 százalékkal nőtt. Az iparág most már több, mint 2 milliárd dollárt ér.

A Dean Foods – Amerika egyik legnagyobb tejipari vállalata – bejelentette, hogy a jövőben a növényi alapú márkákra fog koncentrálni.

Food Business News-nak Ralph P. Scozzatava – a Dean Foods vezérigazgatója – egy konferenciahívás alkalmával az alábbi nyilatkozatot tette:

„Vissza akarunk térni a növényi alapú termékek piacára. Úgy gondoljuk, hogy ehhez a Good Karma megfelelő felületet nyújt. Mindenkinek, aki itt van, eszébe juttatnám, hogy a Silk [növényi alapú termékeket forgalmazó vállalat az USA-ban – a szerk.] mennyire kicsi volt, amikor sok évvel ezelőtt bevásároltuk magunkat. Ezt tartsuk észben a Good Karma esetében is. A legfőbb feladatunk, hogy hasonló eredményt érjünk el.”

Bezárások & felkészülés a jövőre

A vállalat leginkább olyan tejipari termékek előállításáról, marketingjéről és disztribúciójáról híres, mint a DairyPura és TruMoo, melyek Amerikában nagyon keresett márkák.

Az utóbbi időben azzal vonta magára a figyelmet, hogy a hanyatló fogyasztásra hivatkozva bezáratta egy illinoisi létesítményét.

A Dean Foods további bezárásokra számít, hiszen a fogyasztók a tejtermékeket egyre inkább növényi alapú alternatívákra cserélik.

2018-ban a vállalat közleményt adott ki több tucat beszállítójának, hogy nem fogja megújítani a szerződésüket május 31-e után, mivel a fogyasztói kereslet hiánya az állati eredetű tej túltermelését eredményezte.

Egy 2013-as USDA jelentés alapján kijelenthető, hogy a tejtermékek fogyasztása évtizedek óta hanyatlóban van, minden generáció egyre kevesebb tejet és tejterméket fogyaszt, mint amennyit az előtte lévő fogyasztott.

Továbbá a CBS New York jelentése szerint a tej folyékony formában történő fogyasztása óriásit zuhant 1970 óta; közel 37 százalékot.


Kövess minket Facebookon további vegán témákért:

© 2018-2023 Prove.hu – Empátia Sztori Nonprofit Kft.