Schobert Norbi nemrég egy botrányos nyilatkozatot tett, amiben azt állítja, hogy azért mennek tönkre a házasságok, mert a szülés után a nők nem fogynak le, és emiatt a férfiak már nem tartják vonzónak a párjukat. Ezzel valószínűleg a ketogén termékeit akarta népszerűsíteni, de tulajdonképpen az egész ország megutálta.
Hírességek és nagyvállalatok sorra adtak ki poénos vagy elgondolkodtató közleményeket és reakcióvideókat. Sokan elmondták véleményüket, hogy mennyire felháborító ez a kijelentés, hiszen a kapcsolatok jóval komplexebbek egy-egy ilyen külső tényezőnél.
Most egy fővárosi Update-üzlet döntött úgy, hogy szerződést bontanak Schoberttel, mert nem tudnak kiállni amellett, amit képvisel. Hozzátették, a termékekkel nincs bajuk, talán segíthetnek is a fogyásban, de a szemléletmód, amit az Update brand tulajdonosa hirdet, számukra nem elfogadható, és emiatt őket is támadják az emberek.
Facebook bejegyzésükben nem csak kiállnak a nők mellett, de bejelentették azt is, hogy mostantól vegán termékeket fognak árulni. A profilkép csere már megtörtént, ami alapján “Green Life Vegan Bakery” lesz a bolt új neve. Biztosan jót fog tenni az üzletnek, hogy vegán termékekre váltanak, ugyanis egy gyorsan növekvő és megállíthatatlanul fejlődő piacról van szó.
A Prove.hu vegán szemmel mutatja be a világot - növényi alapú receptek, riportok itthonról és a nagyvilágból, elemzések, véleménycikkek és még sok más.