2025. 11. 14. – Teljes arculatváltással, megújult weboldallal és az eddigieknél is szélesebb tartalmi kínálattal várja több mint 200 ezer olvasóját Magyarország egyik legnagyobb tudatoséletmód-magazinja, a Prove.
A Prove azzal a céllal indult 2018. november elsején, hogy inspiráló történeteket, mennyei recepteket és naprakész híreket kínáljon a növényi alapú étkezésről, a fenntartható szokásokról, az állatok iránti empátiáról és a világ legfontosabb kihívásaira adható válaszokról.
Az elmúlt hét év szerkesztőségünk és olvasóink számára is egy izgalmas utazás volt: a nonprofit lapként induló – és továbbra is ilyen alapon működő – portál egy merész ötletből mára Magyarország egyik legolvasottabb tudatoséletmód-magazinjává vált havi több mint 200 ezer olvasóval, félmillió oldalletöltéssel és egy 40 ezer fős, aktív hírlevél-közösséggel.
A koncepció: természetközeliség, hitelesség, etikus elegancia
A teljes arculati modernizáció célja egy olyan vizuális és funkcionális élmény megteremtése volt, amely egyszerre letisztult, naprakész és hitelesen képviseli a Prove értékeit: a természetközeliséget, a tudatosságot és az etikus, felelős döntéshozást.
Az új arculat egyszerre modern és organikus. A friss színpaletta, a grafikai levéltextúrák és a kerekített, harmonikus formaelemek azt a világot idézik meg, amelyben a tudatosság barátságos, megközelíthető és esztétikailag is vonzó. A váltás a márka minden csatornáján megjelenik a weboldaltól a heti hírlevélen át a közösségi média kreatívokig és a nyomtatott anyagokig – utóbbit először a Vegan Summit Budapesten csodálhatják meg olvasóink és követőink.
Vállalásunk változatlan: tudatosságot hozunk a mindennapokba
A Prove mögött elhivatott szerkesztőség dolgozik azon, hogy egyszerre inspiráljon változásra és nap mint nap tanítson valami újat. Saját fejlesztésű, kipróbált és fenntartható alapanyagokkal készült receptjeink; gyakorlatias útmutatóink, valamint naprakész cikkeink sokak számára jelentették már az életmódváltás első biztos kapaszkodóit.
Több mint 3300 megjelent cikkünk közös jellemzője az alaposság, a kritikus szemlélet és a tényszerűség: kutatásokat magyarázunk el közérthetően, megbízható életmódtippeket adunk, és tabutémákról is őszintén beszélünk. Független nonprofit szervezetként mi jelöljük ki az irányt, miközben hazai és nemzetközi partnerekkel együtt dolgozunk egy etikusabb, fenntarthatóbb világ megteremtésén.
Ismerd meg a megújult Prove-ot:





Hibát észleltél? Küldd el nekünk a szerkesztoseg@prove.hu címre.