Bővítette a desszertkrémkínálatát, és egy teljesen új terméktípust is piacra dobott a Naked Noble. A mindenmentes nassolnivalókra fókuszáló magyar cég még a gyerekektől is megnyugtató visszajelzéseket kapott újításai kapcsán a Csak a Mentes Fesztiválon. A felnőttek pedig az összetevők listáját böngészve hitetlenkedtek.
Újabb termékekkel rukkolt elő a Naked Noble mentes desszertkrémeket gyártó magyar márka. Ezúttal azonban több szempontból is elszakadtak az eddig bevált recepttől. „Desszertkrémek terén letértünk az eddig jól bevált csokis útról. Szerettünk volna kipróbálni valami újat, így most három gyümölcskrémet készítettünk, amelyekben liofilizált gyümölcs adja az intenzív gyümölcsös ízt” – nyilatkozta a Prove-nak Mészáros-Visnyei Zsuzsanna, a márka társalapítója.
A narancskrém, a banánkrém és az eperkrém – a Naked Noble eddigi termékkínálatába illeszkedve – vegán, emellett pedig cukor- és gluténmentes is.
„Csak még egy kanállal!”
A vásárlók első alkalommal a tavaszi Csak a Mentes Fesztiválon tesztelhették az új termékeket.
Ez még csak egy titkos debütálás volt, vásárolni ekkor máshol még nem is lehetett az újdonságainkból. Szemtől szemben állhattunk azonban a fogyasztókkal, miközben ismerkedni kezdtek az új termékeinkkel. Izgalmas és összességében nagyon pozitív élmény volt ez. Úgy néz ki, sikerült létrehoznunk most is azt, amit megálmodtunk: mentes, vegán termékekkel álltunk elő, de a visszajelzések alapján nem érződik rajta semmiféle kompromisszum, sem íz, sem állag szempontjából
– mondta Mészáros-Visnyei Zsuzsanna. Elmesélte, olyan vásárlójuk is akadt, aki megkóstolta az egyik gyümölcskrémjüket, majd továbbállt egy másik standhoz, nem tudott azonban napirendre térni az ízélmény felett. „Visszajött, és azt mondta, nem lehet igaz, hogy minden összetevő szerepel a csomagoláson, ennyi egyszerű alapanyagból nem állhat össze ez a szenzációs íz. Márpedig a címkén természetesen minden összetevőt feltüntettünk.”
Hozzátette, a legnagyobb kritikusoktól, a gyerekektől is megnyugtató visszajelzéseket kaptak. Náluk egyértelműen az eperkrém volt az abszolút győztes. „Sokukat szabályosan el kellett terelgetni a standunktól, mert kóstolgattak volna »csak még egy kanállal« újra és újra.”

Desszertkrém mellett islert is villantott a Naked Noble
Új terméktípussal is előállt most a desszertkrémek mellett a cég: egy málnás és egy török mogyorós islert is piacra dobtak. „Ez egy gluténmentes, omlós kekszből és török mogyorós vagy málnás-étcsokoládés krémből áll. Ennek a terméktípusnak a megalkotásával az volt a célunk, hogy ne csak a konyhában lehessen a vásárlókkal a Naked Noble. Ezeket az islereket bedobhatják a táskájukba, és magukkal vihetik tízórainak vagy uzsonnának is. De egyébként desszertként is megállja a helyét, akár vendégségben is feltálalható” – sorolta Mészáros-Visnyei Zsuzsanna.
Elárulta, a Csak a Mentes Fesztiválon kóstolgatók közül többen is úgy érezték, lebuktatták a Naked Noble csapatát, megítélésük szerint ugyanis az isler bevonata nem készülhetett másból, mint klasszikus tejcsokiból. A társalapító hangsúlyozta, erről természetesen szó sincs, az islerük is kizárólag növényi összetevőkből áll össze.
Annak viszont nagyon örül, hogy az élelmiszer-fejlesztőjüknek köszönhetően „a vegánoknak vagy éppen az inzulinrezisztenseknek sem kell azt érezniük, hogy kirekednek egy társasági eseményből, esetleg kompromisszumokat kellene kötniük”.

Fókuszban az egészség és a fenntarthatóság
A Naked Noble 2024-ben dobta piacra három desszertkrémjét. Ekkor még
választhatta ki mindenki, melyik ízvilág áll hozzá a legközelebb.
Egy harminc éve fennálló, mentes alapanyagokat forgalmazó cég égisze alatt hozták létre – leányvállalatként – a Naked Noble márkát. „Egy fiatalos, lendületes csapat ez, ahol hiába harmincas korosztályba tartozók dolgoznak, több éve figyelemmel követjük a mentes piacot.”
A termékeik gyártásakor prioritásként tekintettek arra, hogy magas minőségű terméket állítsanak össze. „A törökmogyoró-krémben például tényleg török mogyoró van, nem mindenféle egyéb állagnövelő okosság, mellette pedig kakaó. De azt is alapvető követelményként támasztottuk önmagunkkal szemben, hogy a fenntarthatóság jegyében ne műanyag, hanem üvegcsomagolásban hozzunk forgalomba a termékeinket. Mindezt ráadásul elérhető áron” – magyarázta Mészáros-Visnyei Zsuzsanna.
A Naked Noble termékei a webshopjukon kívül megtalálhatóak viszonteladóknál – bioboltokban, mentes nagykerekben. A közelmúltban pedig a Rossmann kínálatába is bekerültek.
A cikk megjelenését a Naked Noble támogatta.

Csernik-Varga Adrienn korábban sport-, majd gazdasági újságíróként dolgozott. Kamaszkora óta az volt az álma, hogy újságíróvá váljon. Nem sokkal azt követően pedig, hogy vegán lett, megjelent benne az igény, hogy a munkája is tükrözze az életmódját. Fontosnak tartja, hogy tudatos választásaival az öltözködés, étkezés, takarítás, vásárlás és az élet minden területén példát mutasson a kislányának. Amik igazán feldobják egy napját: egy jól sikerült interjú, az őszi és tavaszi napsütés, egy jó könyv és az, ha a kis családja repetázik egy-egy vegán fogásból.