Most olvasott cikk
A Burger King új reklámja a gyerekekre és a vegán csirkés szendvicsükre fókuszál

A Burger King új reklámja a gyerekekre és a vegán csirkés szendvicsükre fókuszál

A Burger King harmadik alkalommal hozza vissza a humorral és iróniával vegyített reklámkampányát. Az idei évben a gyerekek kerültek a főszerepbe.

A növényi alapú termékeket gyártó cégeknek szerencsére nem kell a szomszédba menniük, ha némi kreativitásra van szükség. Legyen szó akár meghökkentő, akár vicces hirdetésről, a kreatív csapatok mindig előállnak valami olyasmivel, amiről érdemes beszámolni – különösen azért, mert ezek a tévéreklámok vagy plakátok nem sűrűn jutnak el Magyarországra.

Nagy valószínűséggel a Burger King legújabb, „Confusing Times” (zavart keltő idők) fantázianévre hallgató reklámjával sem fogunk találkozni a magyar csatornákon. És bár igaz, hogy a népszerű hamburgerező nem kifejezetten a növényi felhozataláról ismert, a reklám a növényi alapú kínálat népszerűsítését tűzte ki célul – egy kis öniróniát belecsempészve a folyamatba.

A zsinórban harmadik éve újraalkotott reklámkampányt most is a madridi székhelyű DAVID reklámügynökség készítette, és idén a gyermekek szemszögéből tekinthetünk rá a sokszor tényleg zavarba ejtően kusza világra. Az alig másfél perces alkotást a 2010-ben Oscar-díjra jelölt Claudia Llosa rendezte.

 

A videóban olyan mélyenszántó filozófiai kérdésekkel találkozunk, mint hogy nevezhető-e süteményes bödönnek az a bödön, amiből elfogyott a süti, vagy hogy miért tesz fel a tanár bácsi olyan sok kérdést, amikor neki ezeket tudnia kéne.

A reklám a Long Chicken, növényi alapú csirkehúst tartalmazó szendvicsre fut ki, ami teljesen olyan ízű, mint a csirke, még sincs benne csirkehús. „Most akkor ez zöldségnek számít?” – teszi fel a kérdést a zavart kislány, miközben édesapja a szendvicset falatozza.

Remek szórakozás volt felfedezni és kitágítani ezt a határtalanul kreatív lehetőséget a Burger King növényi termékeinek reklámozására. A gyermekek szemszögéből szemlélni a zavartságot, valamint a gyerekekkel együtt dolgozni egyszerre volt izgalmas és kihívást jelentő folyamat

mondta Saulo Rocha, a DAVID kommunikációs igazgatója.

Sabrina Ferretti, a Burger King marketingigazgatója úgy fogalmazott, hogy a kampány mostani változatával az volt a céljuk, hogy visszatérjenek a Burger King növényi alapú kalandozásainak eredetéhez. Ezért a mostani kampányban – amelybe tévéreklám, plakátok, rádiós hirdetések stb. is tartoznak – nem egy kifejezett terméket, hanem a növényi kínálatból számos opciót igyekeznek népszerűsíteni.

Habár a cég továbbra is jellemzően állatok felhasználásával termeli a bevételei jelentős részét, a gyorséttermek viszonylatában kifejezetten nyitottnak számítanak a növényi alapú étkezéssel kapcsolatban. Rendszeresen alakítják át – időszakosan – éttermeiket vegán étkezdékké, valamint növényi kínálatuk is a konkurencia előtt jár, bár ebből sajnos Magyarországon semmit nem tapasztalhatunk.

© 2018-2023 Prove.hu – Empátia Sztori Nonprofit Kft.