A Burger King új reklámja a gyerekekre és a vegán csirkés szendvicsükre fókuszál

A Burger King harmadik alkalommal hozza vissza a humorral és iróniával vegyített reklámkampányát. Az idei évben a gyerekek kerültek a főszerepbe.

A növényi alapú termékeket gyártó cégeknek szerencsére nem kell a szomszédba menniük, ha némi kreativitásra van szükség. Legyen szó akár meghökkentő, akár vicces hirdetésről, a kreatív csapatok mindig előállnak valami olyasmivel, amiről érdemes beszámolni – különösen azért, mert ezek a tévéreklámok vagy plakátok nem sűrűn jutnak el Magyarországra.

Nagy valószínűséggel a Burger King legújabb, „Confusing Times” (zavart keltő idők) fantázianévre hallgató reklámjával sem fogunk találkozni a magyar csatornákon. És bár igaz, hogy a népszerű hamburgerező nem kifejezetten a növényi felhozataláról ismert, a reklám a növényi alapú kínálat népszerűsítését tűzte ki célul – egy kis öniróniát belecsempészve a folyamatba.

A zsinórban harmadik éve újraalkotott reklámkampányt most is a madridi székhelyű DAVID reklámügynökség készítette, és idén a gyermekek szemszögéből tekinthetünk rá a sokszor tényleg zavarba ejtően kusza világra. Az alig másfél perces alkotást a 2010-ben Oscar-díjra jelölt Claudia Llosa rendezte.

 

A videóban olyan mélyenszántó filozófiai kérdésekkel találkozunk, mint hogy nevezhető-e süteményes bödönnek az a bödön, amiből elfogyott a süti, vagy hogy miért tesz fel a tanár bácsi olyan sok kérdést, amikor neki ezeket tudnia kéne.

A reklám a Long Chicken, növényi alapú csirkehúst tartalmazó szendvicsre fut ki, ami teljesen olyan ízű, mint a csirke, még sincs benne csirkehús. „Most akkor ez zöldségnek számít?” – teszi fel a kérdést a zavart kislány, miközben édesapja a szendvicset falatozza.

Remek szórakozás volt felfedezni és kitágítani ezt a határtalanul kreatív lehetőséget a Burger King növényi termékeinek reklámozására. A gyermekek szemszögéből szemlélni a zavartságot, valamint a gyerekekkel együtt dolgozni egyszerre volt izgalmas és kihívást jelentő folyamat

mondta Saulo Rocha, a DAVID kommunikációs igazgatója.

Sabrina Ferretti, a Burger King marketingigazgatója úgy fogalmazott, hogy a kampány mostani változatával az volt a céljuk, hogy visszatérjenek a Burger King növényi alapú kalandozásainak eredetéhez. Ezért a mostani kampányban – amelybe tévéreklám, plakátok, rádiós hirdetések stb. is tartoznak – nem egy kifejezett terméket, hanem a növényi kínálatból számos opciót igyekeznek népszerűsíteni.

Habár a cég továbbra is jellemzően állatok felhasználásával termeli a bevételei jelentős részét, a gyorséttermek viszonylatában kifejezetten nyitottnak számítanak a növényi alapú étkezéssel kapcsolatban. Rendszeresen alakítják át – időszakosan – éttermeiket vegán étkezdékké, valamint növényi kínálatuk is a konkurencia előtt jár, bár ebből sajnos Magyarországon semmit nem tapasztalhatunk.

Ez a cikk is érdekelhet:

Egy tál színes paella, rajta pár gerezd lime, a háttérben zöldségek

Vegán paella – színes-zamatos spanyol klasszikus extra fehérjetartalommal

Spanyolország egyik ikonikus étele kerül most nálunk terítékre: ez a

Kőrösi Bogdán írás iránti szeretete hosszú évekre nyúlik vissza. Az ELTE BTK egyetemi újságjának hasábjain és több online felületen jelentek meg cikkei, filmkritikái, beszámolói. Az írás mellett lelkesen érdeklődik a fenntarthatóság és a természetvédelem iránt. A Mondolo Egyesület alapítótagjaként rendszeresen részt vesz környezeti neveléssel, fenntarthatósággal és ismeretterjesztéssel kapcsolatos projektek szervezésében és lebonyolításában. A veganizmus jelenti számára azt az életfilozófiát, amivel kompromisszumok nélkül tud azonosulni, immáron közel egy évtizede.

Küldd tovább a cikket!

Kövess minket Facebookon is!

Neked ajánljuk

Madártej: vaníliaszósz tetején fehér habfelhők úsznak

Vegán madártej datolyakaramellel – nosztalgiadesszertezés csúcsra járatva

Panna cotta kék tányéron, körülötte fügék, fügelevelek

Fügés panna cotta – légiesen elegáns desszert az ősz ízeivel

Két szelet káposztás rétes fehér tányéron

Káposztás rétes – pikk-pakk betölti a konyhád a füstösen édeskés, nosztalgikus illata

Legnépszerűbb

Receptajánlók és a legfontosabb tippek a tudatos élethez

Csatlakozz 40 000 fős hírlevél-közösségünkhöz, és kapj heti inspirációkat.

Olvass tovább:

Szűrők

Elkészítési idő

Elkészítési idő

Recept típusa

Recept típusa filter

Konyha

Konyha filter

Allergén

Allergének