Anyagleadási specifikációk hirdető partnereink részére

Érvényes: 2024. november 1-től visszavonásig.

Display / banner

  • Formátum: HTML5 vagy képfájl (JPG, GIF, PNG)
  • Fájlméret: max. 300 KB
  • Választható megjelenések: 
    • Leaderboard: 970x90px – ez gyakran a cikkek tetején jelenik meg, nagy, látványos banner.
    • Medium Rectangle: 300x250px – a legelterjedtebb méret, amely a tartalmi zónák között vagy oldalsávokban látható.
    • Large Rectangle: 336x280px – hasonló elhelyezésű, mint a medium rectangle, de nagyobb.
    • Half Page / Large Skyscraper: 300x600px – szintén oldalsávban gyakori, nagyobb vizuális felületet biztosít.
    • Billboard: 970x250px – nagyobb, látványosabb banner, szintén gyakran a cikkek tetején jelenik meg.
  • Egyéb követelmények: Kötelező egy landing URL megadása, valamint opcionálisan leadható egy tracking URL AV méréshez

ANYAGLEADÁSI HATÁRIDŐ: Megjelenés előtt 7 nappal


Rovatszponzoráció

SZPONZORCSÍK

  • Háttérszín: Egyszínű vagy gradient háttér
  • Logó: Transzparens, vektoros formátumban (pl. SVG, megjelenítés: 150x30px)
  • Szlogen: Max. 40-50 karakter (pl. “Az ízletes vegán ételek támogatója a [cégnév]”)

BANNER (ha tartozik bannerkampány a szponzorációhoz)

  • Méretek: Desktop 640x360px, Mobil 300x250px
  • Formátum: HTML5 vagy kép (JPG, GIF, PNG), max. 300 KB

ANYAGLEADÁSI HATÁRIDŐ: Megjelenés előtt 7 nappal


Hírlevél banner

Heti vegán receptajánló hírlevelünk 50-55%-os átlagos megnyitási aránnyal 15.000 várható megnyitást jelent hírlevelenként. Egy hírlevélben összesen 2 db banner kerül elhelyezésre, 1 cég maximum egyszer szerepelhet e-mailenként.

  • Méret: 1000×258 px
  • Formátum: JPG vagy PNG (nem transzparens)
  • Fájlméret: max. 300 KB
  • Egyéb követelmények: Landing URL megadható

ANYAGLEADÁSI HATÁRIDŐ: Megjelenés előtt 2 héttel


PR-cikk

SZÖVEG

  • Szerkesztési irányelvek: A Prove nem ír PR-cikkeket, csak lektorál; félrevezető tartalmat jogában áll visszautasítani vagy módosítást kérni.
  • Formátum: Korrektúra és megjegyzés nélküli Word dokumentum
  • Terjedelem: Ideális terjedelem 5000 karakter, címmel és tagolt bekezdésekkel
  • Cím: Max. 70 karakter, informatív, nem clickbait
  • Ajánlószöveg: Kérjük, maximum 160 karakteres ajánlószöveget adjon Facebook/hirdetési megosztáshoz.

KÉPEK

  • Max. 5 db, min. 1500px széles, fekvő formátumú, jogtiszta kép (nem AI generált + forrással)

EGYÉB

  • Max. 3 kivezető URL beszúrása a szövegben (leadhez nem helyezhető link)

ANYAGLEADÁSI HATÁRIDŐ: Megjelenés előtt 2 héttel


Natív / Támogatott tartalom

BRIEF

  • Követelmények: Pontos brief, háttéranyagok és fő hirdetői üzenetek megadása.
  • A tartalom elkészítése: Minden esetben a Prove szerkesztősége készíti.

KÉPEK (ha a partner biztosítja)

  • Max. 5 db, min. 1500px szélességű, fekvő formátumú, nem AI generált, jogtiszta kép forrásmegjelöléssel. Ha a Prove választja, akkor Getty Images stockfotókat használunk.

EGYÉB

  • Max. 2 módosítási kör a véglegesítés előtt
  • Max. 3 kivezető URL szórtan a szövegben

Rich media

CUBE (MOBIL)

  • Méretek: 4 db 300×250 px kép, max. 300 KB/kép
  • Formátum: JPG, PNG, GIF
  • Opcionálisan külön vagy azonos landing URL, tracking URL vagy kód leadható

CUBE (DESKTOP)

  • Méretek: 4 db 970×250 px kép, max. 300 KB/kép
  • Formátum: JPG, PNG
  • Opcionálisan külön vagy azonos landing URL, tracking URL vagy kód leadható

PARALLAX

  • Méretek: 1 db 350×600 px kép ideálisan, de 300×600 px is megfelelő, max. 300 KB
  • Formátum: JPG, PNG, GIF
  • Opcionálisan tracking URL vagy kód leadható

SLASH

  • Méretek: 300×250 vagy 640×360 px, 2 db kép, max. 300 KB/kép
  • Formátum: JPG, PNG, GIF
  • Szükséges: Landing URL

ANYAGLEADÁSI HATÁRIDŐ: Megjelenés előtt 7 nappal

 


Nyereményjáték

Facebook

  • Mérete, formátuma: 1080×1080 (1:1, square típusú kreatív), JPG, PNG formátum
  • Tartalmi elemei: Jól látható cím (pl. “Játssz és nyerj!” vagy “Nyereményjáték!”), CTA szöveg, kép(ek) a nyeremény(ek)ről, valamint [Cég] + Prove logó az alábbi formában: [Céglogó] x Prove
  • Poszt leírása: posztleírás leadható, amelyben a kedvcsináló, nyeremények, időpontok, szabályzat link szerepel, de a Prove-nak jogában áll ezt módosítani a márka kommunikációs elvei mentén – pl. törölni a túl sok emojit, szebben tagolni a könnyebb olvashatóság érdekében, stb.
  • Opcionálisan kész nyereményjáték szabályzat leadható, ami meggyorsíthatja az egyeztetési folyamatot.

ANYAGLEADÁSI HATÁRIDŐ: Megjelenés előtt 7 nappal

 


Anyagleadási címek

Natív, PR, nyereményjáték, hírlevél anyagok: raul@prove.hu

Display, rich media anyagok: szerkesztoseg@prove.hu