A Procter & Gamble csatlakozott a Humane Society International #BeCrueltyFree kampányához, amelynek célja, hogy 2023-ig betiltsa a kozmetikai állatkísérleteket minden fontosabb globális szépségpiacon.
A vállalat úgy nyilatkozott, hogy több, mint 420 millió dollárt fektetett be negyven év alatt az állatkísérletek nélküli módszerek kidolgozásába.
A 2012-ben indított kampány betiltaná a kozmetikai állatkísérleteket és az újonnan állatkísérleteken tesztelt kozmetikumok értékesítését azokban az országokban, ahol ez a gyakorlat továbbra is engedélyezett vagy akár törvény által előírt.
A P&G kampányban betöltött szerepe magában foglalja az „állatkísérlet-mentes megközelítések kidolgozását a termékbiztonság mérésében és a kozmetikai állatkísérletek jogalkotási oldalának előmozdítását a legfontosabb globális szépségpiacokon”.
Együtt dolgozunk
Troy Seidle, a Humane Society International kutatási és toxikológiai alelnöke szerint az állatkísérletek elavultak és szenvedést okoznak az állatoknak.
Hozzátette, hogy szervezete több mint 20 éve együttműködik a P&G-vel a nem állatkísérletekkel kapcsolatos megközelítések fejlesztésének és szabályozási elfogadottságának előremozdításában, ám most a vállalat aktív szerepvállalására van szükség, hogy már öt éven belül pontot lehessen tenni a kozmetikai állatkísérleteket érintő jogi kérdésekre.
A P&G vállalati kommunikáció- és állatjóléti érdekképviselője, Dr. Harald Schlatter elmondta:
Kutatóink legalább huszonöt kegyetlenség-mentes módszert vezettek be, vagy vettek részt azokban, amelyek felváltják a kozmetikai termékek miatt végrehajtott állatkísérleteket. A HSI és a HSUS kiemelkedő partnerek voltak ezen módszerek globális fejlesztésében.
Fontos mérföldkő
Ez a partnerség fontos mérföldkőnek számít a világszerte zajló kozmetikai állatkísérletek megszüntetésében a #BeCrueltyFree kampányon keresztül.
– nyilatkozta Kitty Block, a Human Society International és a Humane Society of the United States (HSUS) elnöke.
A jövőbe tekintő cégekkel történő együttműködés révén, mint ahogyan ezt a Procter & Gamble-el is tesszük, valóra tudjuk váltani ezt a merész célt. Örömünkre szolgál, hogy szövetkezhetünk a Human Society International-lel a kozmetikai állatkísérletek lezárására irányuló törekvésben.
– tette hozzá Kathy Fish, a Procter & Gamble kutatási, fejlesztési és innovációs vezetője.
Büszke vagyok arra a szenvedélyre és szakértelemre, amivel a kutatóink már eddig is hozzájárultak ennek a célnak az eléréséhez. Tudom, hogy továbbra is csak a legjobbra fognak törekedni, ami vezető szerepet és érdekeltséget biztosít a közös jövőképünk eléréséhez.
Rea vagyok, közgazdász és marketinges. Gyerekkorom óta ösztönösen kerültem a húst, majd 7 éve száműztem, mikor megismerkedtem a nyers vegán étrenddel. Ez elindított egy egészségesebb, tudatosabb életmód irányába, majd 2018. januárjától teljes értékű, olajmentes vegán étrendre tértem át és szerelmese lettem a növényi alapú táplálkozástudománynak. Ennek eredménye a közérzetemen kívül kilókban is mérhető. Az pedig csak bónusz, hogy egészségesen étkezve az állatoknak és a bolygónknak sem ártok. Hiszem, hogy a marketingnek és a megfelelő kommunikációs eszközöknek óriási szerepe van a hiteles információk átadásában. Ezért örülök, hogy a prove.hu csapat tagjaként ismereteimmel egy olyan nemes célt támogathatok, mint a vegán életmód népszerűsítése.